måndag 30 juni 2014

Embossing foldrar

Jag har de senaste dagarna suttit på youtube.com och sett på videos av Scrapbooking made Simple. Min tidigare idétorka är nu plötsligt fylld med idéer, men scrapbooking-kontot är dock tömd. Så alla dessa saker jag vill komplettera min Sizzix Big Shot får nog vänta lite. Däremot är en Texturz Impression Pad och en Texturz Silicone Rubber på väg, så jag ser fram emot att testa dessa med min Memory Box-die.
Åter till Scrapbooking made Simple, Stacey ger en bra mängd av olika tips som handlar om scrapbooking. Så jag rekommenderar starkt att se några av hennes videos på youtube.com.

Här är en liten grej jag testade med inspiration från henne.


















Denna är gjord av två olika embossingfoldrar, som jag sedan har sandpapprat för att öka synligheten av embossingmönstret. Man kan kombinera olika embossingfoldrar på oändliga sätt har jag insett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar