torsdag 20 november 2014

Pysselhörna 2.0

Från att få ha mina pysselgrejor på en hylla, som jag blivit tvungen att flytta ner och upp beroende på pysselinspiration, har jag nu uppgraderat till en pysselhörna. Där jag har sorterat alla mina saker fint och jag kan även ha dem framme om jag vill. Om jag älskar min nya inspirationskälla? Åh, ja!

Before
Before
After: Del 1
Sorteringsskåpet på skrivbordet kommer från Clas Ohlson
After: Del 1
Sorteringsskåpen i kallaxhyllan kommer från biltema och passar perfekt in i rutorna. Smålådorna kommer från en tidigare prenumeration från glossy box. Tycker de är helt underbart fina. Om jag kunde, skulle jag bara prenumera på lådorna ;-)
After: Del 2
Här i den slutliga delen av make-overn, har insatserna kommit till kallaxhyllan. Svarta lådsystem, som matchar med vårat andra svart/vita tema i lägenheten. Supernöjd!
After: Del 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar