söndag 4 januari 2015

Kortskissen #214 - Embossingfoldrar







Här är ett av årets första kort. Denna har jag gjort med inspiration från bloggen "Kortskissen". Den skiss jag har utgått ifrån denna gång är #214.

Material
Papper
Core'dinations

Embossingfoldrar
Craft Concepts - Tracks
Darice - Checkered
Darice - Quilt Blocks
X-cut - Chronology (Clocks)

Pärlor
Silver
Rhinestone

Blomma
Kartong från Studio Calico

Embossingpulver
Ranger - Super Fine - Silver

Glitter glue
Ranger - Stickles - Silver

Sentiment
Celebrate från Studio Calico

2 kommentarer:

  1. WOW! Älskar dina fina foton och din embossade blomma, åh så läckert!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh! Tack! Jo, blomman blev jag riktigt nöjd med. :-) Jag försöker alltid att fota även detaljerna på mina alster. Ibland måste man komma lite närmare för att se vad det är som gör kortet vackert ;-)

      Radera