måndag 4 maj 2015

Canvas - Highwind

Min sambo hade några riktigt fina bilder på karaktärer från Final Fantasy XIII, som jag fick inspiration av att göra en canvas. Karaktären jag valde är den som heter Oerba Yun Fang. Och jag valde att använda mig av hennes skill som sentiment. Detta är vad jag lyckades med.










Material
Bakgrund
Gesso
Texture paste
Dylusions Ink Sprays (Calypso Teal, Melted Chocolate, Pomegranate Seed)

Stenciler
Memory Box - Texture Dsiperse
Panduro - småmönster/text
Tim Holtz - Harlequin

Stansmall
Tim Holtz - Tattered Florals
Tim Holtz - Word Play

Viva Decor
Inka Gold - Oldsilver

Glitter glue
Stickles - Silver

Stämpeldyna
Distress Ink - Vintage Photo

Embellishments
Blandade chipboards
Silkespapper
Pappersblommor
Brads (swirls, nyckel, lås)
Knappar
Rhinestones
Mulberrysnöre



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar