tisdag 24 maj 2016

Gratulationskort: Grattis Neva 4

Till den lilla flickan som fyllde år i helgen, gjorde jag även ett gratulationskort med hennes favoritfärger rosa och gult.


Jag började med ett rosa cardstock som kortstomme. Bakgrundspappret med pilar kommer från Studio Calico. Jag stansade även ut grattis med en die från Idas magasin och Neva & 4 med en die från Sizzix. Jag dekorerade även med metallpärlor.


Även jag har blivit förtjust i de häftiga stämplarna från Tim Holtz. Förra året kom fåglarna ut som jag inte köpte, men när han kom med dessa katter, blev jag tvungen att köpa dem. Jag färglagde dem med copis och stansade även ut dem med die-setet som även kommit till stämplarna.


Och så här ser kortet ut i sin helhet. För mer produktfakta, kommentera inlägget eller maila mig på scrapbyirre@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar