tisdag 21 juni 2016

Card Purse: Cajsa

När min systerdotter fyllde 18 gjorde jag en exploding box, så nu när hon tog studenten i fredags ville jag hitta någon mer rolig vikning. Så snubblade jag över denna>>> tutorial, och då visste jag att det var den jag skulle göra.


Väskan bas är i vit cardstock och sedan har jag dekorerat den med ett rosamönstrat papper. Överst på väskan har jag dekorerat med lite blandade vita blommor.


På framsidan har jag stansat ut Cajsa i samma rosamönstrade papper som jag dekorerat resten av väskan med. Som förslutning av väskan har jag använt mig av två brads och ett mullberrysnöre. På den större bradsen har jag även dekorerat med en resinblomma. 


För att fästa väsklocket har jag använt mig av brads. På baksidan har jag även använt mig av en handstans för att få till detta mönster.


Och så här ser baksidan ut. På handtaget av väskan har jag även dekorerat med fler brads.


Och så här blev framsidan av väskan. Tycker den blev riktigt fin och den var rolig att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar