söndag 16 oktober 2016

Hexagon Exploding Box: God Jul

Hej, 
länge sedan jag visat ett vikningsalster. Så jag letade efter lite roliga askar att vika, bland annat explodings boxes. Detta har jag gjort förut. Men hittade en som hade en hexagonform, så en sådan tänkte jag visa idag. Hittade tutorial här>>> 


Stansade ut en swirl och en massa snöflingor, samt dekorerade med rhinestone och pärlor.


Dekorerade här med washitejp som God Jul texter.



Yttersta sidorna dekorerade jag med julpapper, samt stansade ut julpumplor.



På insidan av bladen punchade jag ut stjärnor som jag dekorerade med.


På de mellersta bladen dekorerade jag med glitter, samt julpapper. Stansade ut snoflingor och skog som jag dekorerade dessa med.



På de innersta bladen dekorerade med två olika dies, skog och träd.


I mitten av boxen satte jag snöflingor på 3D-kuddar och avslutade med en pärla i mitten.


Så här ser den ut öppnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar