lördag 17 december 2016

Gratulationskort: Loke 4 år

Hej,
här kommer ett gratulationskort som jag skapat till en liten pojke som fyllde 4 år härom dagen. 
Jag började med att embossa ett blått papper genom en embossingfolder och min stansmaskin. Efter det färgade jag in de upphöjda delarna av pappret med distress ink. Sedan tog jag och stansade ut bokstäver och siffror. Namnet applicerade jag på kortet med 3D-kuddar, medan de andra bokstäverna och siffran tejpade jag fast. Efter det stansade jag ut pusselbitar som jag färgade in med distressink innan jag limmade fast dessa. Sedan punchade jag ut blåa stjärnor som jag chalkade kanterna på. Dessa applicerade jag på kortet på 3D-kuddar i varierande storlek. Slutligen dekorerade jag med en enamel dot.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar