onsdag 22 mars 2017

Gratulationskort: Agnes 2

Hej, 
även jag behövde skapa ett kort till flickan som fyllde två år 
eftersom jag känner den lilla flickan själv.


Jag började med att stämpla en magnolia som jag färglagde med copics och klippte ut den för hand. 
Sedan stansade jag ut en cirkelvariant som jag limmade fast på en doilie.
Jag stansade även ut ballonger som jag limmade fast bakom stämpeln.
Själva magnolian fäste jag med distanskuddar.
Detta tejpade jag sedan fast på en bit rosa cardstock innan jag fäste det på ett mönsterpapper.
Jag stansade även ut vimplar, bokstäver och en siffra. 
Bokstäverna fäste jag på vimplarna och siffran på en ballong.
Vimpeln fäste jag både med lim och distanskuddar.
Slutligen tejpade jag fast allt på en rosa kortbas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar