tisdag 21 mars 2017

Gratulationskort: Grattis Agnes

Hej,
fick en beställning på ett gratulationskort till en liten tjej som fyller två år.
Tema var Pippi Långstrump.


Här har jag stansat ut bokstäver som jag limmat fast på ett vitt papper, 
som jag sedan chalkat kanterna på med distress ink.


Bakom själva motivet till kortet har jag fäst två tags i orange och rött. 
Till dessa har jag fäst snören i samma färger, samt dekorerat med tre blommor.


Till själva motivet hittade jag en stämpel från Kraftin' Kimmie, som jag färglagde med copics.
Stansade även ut bokstäver och siffra som jag limmade fast.
Dekorerade sedan med paljetter, pärlor, enamel dots och stjärnpärlor.


Fäste allt på en cirkelmönstrat papper innan jag fäste det på en orange kortbas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar