onsdag 28 juni 2017

Gratulationskort: Grattis Maya

Hej,
här kommer ett beställningskort.
Jag började med att välja ett mönsterpapper som matchade med en lila kortbas.
Hade inget som passade, men då hittade jag ett av mina infärgade papper,
från tidigare projekt som passade in.


Stämplade med grattisvimplar som jag klippte ut och fäste på ett snöre som limmat fast på kortet.
Stansade även ut ett hästhuvud som jag limmat fast.


Färglagde även en stämpel med copics som jag fäste med distanskuddar.
Hade innan det även dekorerat med lila washitejp.


Punchade även ut cirklar som jag chalkade kanterna på.
Till dessa hade jag stansat ut "Maya 12 år" som jag fäste på cirklarna.
Cirklarna fäste jag sedan på kortet med olika tjocka distanskuddar.


Slutligen dekorerade jag med lite pärlor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar